Mottóm

" Alkotni, Teremteni, A világot szeretni - ez a mi hivatásunk
( Böjte Csaba atya)

2016. július 4., hétfő

Hímzés és tűnemezelés - Embroidery and Needle Felting

Mindig is szerettem a hímzést. Szerettem nézni, ahogy a Nagymamám hímezte a kalocsai terítőket, díszeket. A kedvencem az ágyon lévő vásárhelyi hímzésű díszpárna volt. Biztosan más nagyszülőknél is volt/van egy ágy, dívány, ahol a féltve őrzött, hímzett párnák sorakoznak. Ráfeküdni szigorúan tilos és naponta meg kell őket paskolni :)
Ezt a bizonyos párnát megörököltem. Tetszenek a színei, pont az én ízlésem. Nem harsány, harmonikus, sok benne a föld-szín.

Magát a hímzést éppen csak hogy megkóstoltam, leginkább a keresztszemes ment :)
De mi lenne, ha megpróbálnám gyapjúból "megrajzolni"?

Íme! ...

( Rendelhető üzenetben, a Meska boltomban,  Facebook oldalmon vagy az Etsy boltomban. )






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése