Mottóm

" Alkotni, Teremteni, A világot szeretni - ez a mi hivatásunk
( Böjte Csaba atya)

2013. június 19., szerda

Bogyó Babái - Miért pont Bogyó?

Még nem is tudjátok, miért pont ezt a nevet adtam a kis műhelyemnek.
Nincs köze Bartos Erikához :)
Mióta megszülettem, a családban mindenki így hív. Arra, hogy honnan jött a Bogyó, senki sem emlékszik már (olyan régen volt...). A szalonképes verzió szerint, olyan pici voltam, mint egy bogyó.
Szóval ez végül is az én nevem, amit eddig csak a közeli ismerősök tudtak.
Együtt találtuk ki a lányaimmal a babáimnak ezt a nevet, ők voltak a zsűri. Nekik ez a verzió tetszett a legjobban, fejet hajtottam előttük. Mert gyerekeknek alkotok, mindig a gyerekeknek mutatom meg először, ami éppen elkészült. Az már más tészta, hogy a felnőtteknek is tetszenek ezek az apróságok...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése