Mottóm

" Alkotni, Teremteni, A világot szeretni - ez a mi hivatásunk
( Böjte Csaba atya)

2013. július 31., szerda

Akiktől tanultam, akik támogatnak 2.

Ahogy ígértem, folytatom minisorozatomat.
Igazából Évivel kellett volna kezdenem, mert nélküle biztosan bele sem vágtam volna a kézműveskedésembe. Ő mindig egy lépéssel előttem jár, céltudatosan, ahogy divatosan mondani szokták, agilisen.
A legjobban azt köszönöm neki, hogy mindig minden kérdésemre válaszol, nem titkolja el a tudását, nem tartja meg csak magának. Gondolok itt a hivatalos ügyekre, vevők toborzására, új ötletekre.
Mindig számíthatok Rá, amikor elbizonytalanodom, tanácstalan vagyok. Biztos, hogy van egy-két jó szava hozzám :)
Ráadásul mindketten három gyerkőc mellett próbálunk új utat találni ahhoz, hogy itthonról, gyerekbarát módon lehessen megélni. Ez még messze van, de nem elérhetetlen cél, azt gondolom. És Te, Évi? :)
Köszönöm a bátorítást, a barátságod!

Nézzetek be hozzá, érdemes szétnézni nála! Nagyon szép a boltja és egyéni ötleteket előszeretettel valósít meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése