Mottóm

" Alkotni, Teremteni, A világot szeretni - ez a mi hivatásunk
( Böjte Csaba atya)

2013. augusztus 6., kedd

Kézműves játékok - Meska körkép

Már többször is keresgéltem a neten kézműves játékok után, főleg születésnap, karácsony előtt. Olyan helyet, ahol ilyen játékok lennének egybegyűjtve, nem találtam. Gondoltam, gyűjtögetek én magamnak, és hátha másoknak is ötletet adok ezekkel a különleges, kézzel készített játékokkal.

1. "Waldorf-peonza" fa zsinóros pörgettyű


Nagyobb gyerekeknek, ügyességi játék. 

\"Waldorf-peonza\"   fa zsinóros pörgettyű , Játék, Mindenmás, Fajáték, Készségfejlesztő játék, Gyermekeink nagy kedvence fa változatban. Natúr kezeletlen  keményfából (bükk vagy tölgy) készült ez..., Meska


Kicsiknek alvótárs.
Masnis Pólyás Baba - marokbaba, Baba-mama-gyerek, Játék, Játékfigura, Plüssállat, rongyjáték, Egyedi tervezésű textilből varrt, hímzett baba. 

Bababiztos, arca hímzett, a masnit erősen varrtam ..., Meska



Az állatok szerelmeseinek.

Macik - medvemama a kismacijával, Játék, Baba-mama-gyerek, Játékfigura, Plüssállat, rongyjáték, Sötétbarna medvemama kis macigyerekével.

A macik 100 %-os gyapjúfilcből készültek, kártolt gyapjúva..., Meska



Waldorf manó évszakasztalra vagy manó-kertbe.
Erdei kötött manó, Dekoráció, Baba-mama-gyerek, Dísz, Gyerekszoba, Az évszakasztal az évszaknak megfelelően, természetes anyagokból összeállított dísze a lakásnak. Egy..., Meska

Szép napot!

Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése