Mottóm

" Alkotni, Teremteni, A világot szeretni - ez a mi hivatásunk
( Böjte Csaba atya)

2014. június 14., szombat

Díjat kaptam! - Liebster Award

A Facebook oldalamon kapcsolatba kerültem a Selyemgubanc egyik bloggerével. Megtetszettek neki a babáimról készült fotók. Aztán mint derült égből a napsugár, megleptek a Liebster Award Díjjal. Ez egy vándordíj, amit egyik blogos ad másik sok, általa szívesen olvasott blogosnak.
Nagyon örültem, mert én igazából nem számítom magam bloggernek. Inkább azokhoz szólok itt, akik nincsenek jelen a közösségi oldalon. Nem szoktam, és nem is tudok a szavakkal bánni, Beszéljenek helyettem a babáim :)

KÖSZÖNÖM!

A díjjal együtt jár, hogy a díjazott kérdéseket tesz fel az általa kiválasztott bloggereknek.

A Selyemgubanc kérdései ezek voltak:
Kérdéseink az általunk díjazottakhoz:
1. Honnan ered a blogotok neve?
2. Mi a jó a blog írásban?
3. Van-e olyan blog ami követendő példa számotokra?
4. Mit gondoltok a Goldenblog díjról?
5. Időtöltés vagy értékteremtés számotokra a blog írás?
6. Varázslat vagy valóság?
7. Melyik a könnyebb blogot írni vagy olvasni?
8. Ki a jó olvasó?
9. Számodra is az a legkedvesebb bejegyzésed ami a legnépszerűbb?
10. Gyújtottál-e már tüzet?
11. Miért örülsz ennek a díjnak?


Válaszaim :)
 1. A blogom neve a saját nevemből ered, ugyanis a családban születésemtől kezdve Bogyónak szólít mindenki  2. Őszintén szólva ritkán írok a blogomba. Leginkább azoknak készítem, akik nincsenek jelen a közösségi hálón, így ők is elérhetik a babáimat. 3.Ha lenne időm, akkor a themagiconion.com blogja lenne számomra a követendő példa. Addig csak olvasgatom, és álmodozom. 4.Azoknak, akik szívből, sok időt erre szánva blogolnak, igazán szívet melengető elismerés lehet. 5. Inkább számomra fontos értékeke közvetítése, jelen esetben a kézműveskedés, kézzel, szeretettel készült holmik bemutatása. 6.VARÁZSLAT 7. Olvasni  Az írás nem az én műfajom  8. Szerintem az, aki nem csak átszalad az írottakon, hanem belemélyed, és reflektál, beszélgetést kezdeményez, megosztja az írás által elindított gondolatait.9.Nem :)10.Rendszeresen. 11. Azért örülök, mert új embereket ismerhetek meg általa, és mert még soha nem ért ilyen megtiszteltetés. KÖSZÖNÖM!


Én szeretnék kicsit sablonos kérdéseket feltenni, remélem nem zavarja a díjazottakat :)

Az általam kiválasztott blogok a következők, nem kedvelési sorrendben :)

1. Napsugaras Parókiánk
2. Biztostű
3. Katie Kincsesládája
4. Édes otthonunk némi sóval
5. boGár krea
6. And then we all had tea
7. Pereputtyom
8. Fefe
9. Életcseppek
10. Regina és Réka hordozósulija


A kérdéseim pedig ezek lennének:

1. Mi most a legfontosabb az életedben?
2. Vidéki stílus vagy minimál?
3. Ha a természetben vagy, el tudod még képzelni, hogy aprónépek lakják?
4. Kedvenc filmed?
5. Mi a család kedvenc étele, amit gyakran készítetek el?
6. Kiknek írod a blogodat?
7. Természetes víz vagy medence?
8. Gyűjtögető vagy vagy inkább mindent kidobsz?
9. Hol van az a hely, ahová ha tehetnéd, ellátogatnál?
10. Mit gondolsz erről a díjról?


A válaszokat írjátok ide megjegyzésbe, amikor időtök engedi. (Nem gondoltam, hogy ennyi munka lesz ezt is összehoznom. Hiába, nem vagyok egy bloggerina!


Ui: A szabályokról itt olvashattok :) http://mewhoami.wordpress.com/2013/09/20/liebster-blog-award/




8 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy megismerhettelek!

    Álomszép babák! A felhők jutnak róluk eszembe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is örülök :) A felhőt is köszönöm, tetszik!

      Törlés
  2. Drága Emese! Köszönöm a díjat, nagyon kedves vagy! Nem is értem, mivel érdemeltem ki, hiszen rettentő ritkán keveredek a blogomra, én is főleg a fb-on tartom a kapcsolatot mostanában az olvasóimmal.
    Nagy csodálója vagyok munkáidnak, így különösen megtisztelő, hogy éppen te gondoltál rám is.
    A válaszaim:
    1. Legfontosabb most és általában is a családom.
    2. Egyértelműen a vidéki stílus.
    3. Szeretném hinni, hogy igen. Várom, hogy a kertünk növényei elég nagyok legyen ahhoz, hogy hozzánk is beköltözhessenek. :)
    4. Távol Afrikától (és az Avatar újabban)
    5. Nyáron a különféle gyümölcslevesek és grill ételek, télen a chilis bab, bármikor pedig egy thai tésztaétel.
    6. Mostanában én is elsősorban azoknak, akik nem fb-on olvassák. És azért is, mert itt egy helyen van minden, ami fontos számomra a munkámmal kapcsolatban.
    7. Természetes víz!
    8. Nem gyűjtögetek és keveset vásárolok, hogy a lehető legkevesebb dolog kerüljön kidobásra. Ha nem kell már, akkor inkább újra hasznosítom vagy odaadom valakinek.
    9. Provance-ba mindig is vágytam, mostanában kevesebbet gondolok rá. Biztosan jó helyen vagyok, ahol vagyok. :)
    10. Kedves gondolat, jó játék!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Brigi!

    Én is csodálója vagyok a munkáidnak, szeretem a vidámságukat, a színeiket! A blogodban is ez tetszett meg :)
    Köszönöm, hogy megosztottad velünk a válaszaidat! További termékeny alkotást és kellemesen, családdal töltött nyarat Nektek!
    Emese

    VálaszTörlés
  4. Kedves Emese!
    Nagyon köszönjük, hogy ránk gondoltál! A Regina és Rékából , Most Regina küldöm a válaszaimat. A babák nagyon szépek, örömmel nézegetem és gyönyörködöm bennük! :)
    A válaszok:
    1.A legfontosabb a család, természetesen ,de most nagyon új és meglepő energiákat szabadított fel bennem a babahordozás és ezzel kapcsolatosan a családoknak történő segítség és a velük való találkozás. Jó ennyi szempontból szemlélni a világot. :)
    2. Vidéki, de a minimált is elfogadom, figyelem és ismerkedem vele, ha úgy hozza a sors.
    3.Igen, sőt, talán a gyermekeim révén az az elképzelhetetlen, hogy nem lakják. :D
    4.Nem is tudom, mostanság nincs nagyon..régen volt,de most nem tudnám megmondani, hogy anno mitől rázott a hideg.
    5.Szeretjük a töltött paprikát, a gyerekek is, és a dundi tésztás paprikás krumpli
    is bejön.
    6.Anyukáknak, Apukáknak és mindenkinek aki szívesen olvassa. Ha összegezném: A hordozni vágyó és már hordozó családoknak.
    7. Nekünk talán is-is. A szerelem a természetes, de ha nincs természetes,vagy nem oldható meg, akkor a medencétől is boldogok vagyunk.
    8. Mérlegelek. A hasznosat, vagy inkább úgy mondom a számomra hasznosat megtartom, amit pedig nem tartok már annak, vagy már nem lehet megfelelően használni, azt a megfelelő helyen kidobom.
    9. Bangkok-ba, nem tudom miért. Olvastam róla és egyszerűen vonz...
    10. Azt, hogy köszönjük és mindenkinek nagy öröm és elismerés. Öröm és kedvesség ez jut róla eszembe!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, Regina! További szép nyarat Nektek és sok sok boldog hordozott babát!
    Emese

    VálaszTörlés
  6. Valamiért én még csak most vettem észre a kérdéseket. De jobb később mint soha :)
    1. Mi most a legfontosabb az életedben?
    Valamiféle egyensúly megtalálása, önmagam újrafogalmazása. Éljen a középélet válság...
    2. Vidéki stílus vagy minimál?
    Hosszútávon minimál, de jól érzem magam a vidéki stílusban berendezett környezeteben is és néha vegyítem a kettőt.
    3. Ha a természetben vagy, el tudod még képzelni, hogy aprónépek lakják?
    Ha igen, akkor azok olyanok, amiket te alkotsz :)
    4. Kedvenc filmed?
    Most a Noé.
    5. Mi a család kedvenc étele, amit gyakran készítetek el?
    Palacsinta.
    6. Kiknek írod a blogodat?
    Keresztényeknek azért, hogy lássák: így is lehet. Nem keresztényeknek azért, hogy lássák: így is lehet. Rokonoknak, ismerősöknek azért, hogy informálódjanak, ha épp nem találkozunk hosszú ideig. Mindenki másnak, aki hasznos információra bukkan nálam.
    És elsősorban magamnak, hogy alkalmam legyen elgondolkodni "hangosan", kiírni magamból, ami foglalkoztat, megosztani azt, ami megtetszik :)
    7. Természetes víz vagy medence?
    Természetes
    8. Gyűjtögető vagy vagy inkább mindent kidobsz?
    Gyűjtögető...hajjaj!
    9. Hol van az a hely, ahová ha tehetnéd, ellátogatnál?
    Spanyol-Francia határvidék.
    10. Mit gondolsz erről a díjról?
    Hát hogy köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsuzska! További jó blogolást és igen, éljen a középéleti válság!!! :)

      Törlés