Mottóm

" Alkotni, Teremteni, A világot szeretni - ez a mi hivatásunk
( Böjte Csaba atya)

2015. április 4., szombat

Hálából - Give Thanks, Girl!

 Már többször is leírtam, de most, húsvét alkalmából, újra leírom. A tűnemezelés úgy jött az életünkbe, mint derült égből a napsugár :)
Soha azelőtt nem hallottam róla, fogalmam sem volt  a létezéséről. Aztán kipróbáltam, és itt vagyok, itt tartok.

Ez először is segítség volt abban, hogy itthon maradhassak a gyerekekkel, elsősorban édesanya lehessek még egy kis ideig. Nem vagyok karrierista alkat, mint látjátok :)

Másodsorban terápiás hatása van a szorongásomra, aggódásomra.

Harmadsorban NAGYON NAGYON szeretem csinálni. És ha ez még egy kis pénzt is hoz, az plusz áldás. Hát nem erről beszélnek mindig, hogy ha az ember hobbija a munkája is egyben, akkor az már nem is munka? Nálam így van!

Ezzel a kis "élő" képemmel szerettem volna a hálámat kifejezni Isten felé. hogy megajándékozott ezzel a hobbival, tevékenységgel, ami olyan sok áldást hozott már eddig is magával. Új tapasztalatokat, sok-sok virtuális barátot,  dicséretet-kritikát (amit megtanultam/tanulok úgy kezelni, hogy tanuljak belőle, ne megsértődjek...).

Köszönöm Nektek, hogy velem tartotok ebben a kalandban, ami nem tudom meddig tart, de remélem még nagyon sokáig!

Boldog húsvétot kívánok Mindannyiótoknak!!

Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése