Mottóm

" Alkotni, Teremteni, A világot szeretni - ez a mi hivatásunk
( Böjte Csaba atya)

2018. február 15., csütörtök

Négy évszak tündérei - Fairies of the four season



 El kell, hogy áruljam Nektek, a legjobb ötleteket mindig Tőletek kapom! Vagy már a fejemben van egy ötlet, de nincs időm kivitelezni - ekkor jön megrendelésként a kérés. Így aztán "kötelességből" végre elkészíthetem a megálmodott babát, állatot.
Szerencsémre mindig hagytok nekem szabadságot, hogy olyan lehessen a baba a kezeim között, amilyennek elképzeltem. (Szerintem a túlzottan irányított alkotáson meglátszik, hogy sokkal kevesebb örömmel, esetleg anélkül készült.)
Így volt ez az évszak tündérekkel, akiket most is Barbi kérésére nemezelhettem.
A kérés csak ennyi volt: szeretne négy babát, függődísznek, akik a négy évszakot szimbolizálják.
Szinte azonnal színek jelentek meg a szemem előtt, minden évszakhoz más és más.
Szeretem ilyenkor elővenni a Pinterest-et. Színösszeállításokra keresek rá, vagy illusztrációkat, ruhakölteményeket nézegetek.
Megmutatom, most melyik képek  ragadtak meg:

Tavasz ( Forrás: Pinterest)



Nyár ( Forrás: Pinterest)


Ősz ( Forrás: Pinterest)

Tél ( Forrás: Pinterest )




Együtt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése